کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بالاترین ارزش معاملات روزانه اسناد خزانه اسلامی رقم خورد

در پایان معاملات امروز فرابورس ضمن رشد 2.5 درصدی آیفکس، بالاترین ارزش معاملات اسناد خزانه اسلامی با رقمی بیش از 171 میلیارد ریال رقم خورد.


به گزارش سافت گذر به نقل از ICTPRESS ، ششمین روز بهمن‌ماه 1394 در بازار فرابورس با خرید و فروش 390 میلیون ورقه بهادار در 47 هزار و 765 نوبت به ارزش یک هزار و 861 میلیارد و 480 میلیون ریال خاتمه یافت.

در جریان معاملات امروز، 171 میلیارد و 280 میلیون ریال اسناد خزانه اسلامی معامله شد و به این ترتیب نماد "اخزا" به لحاظ ارزش معاملات در بین نمادهای فرابورسی در رده دوم و در صدر بازار اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت و رکورد بیشترین ارزش معاملات روزانه در این نماد از زمان گشایش این نماد تاکنون شکسته شد.

قند چهارمحال به همراه شمال شرق شاهرود و گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان بیشترین افزایش قیمت سهم را داشتند در حالی که سهام شرکت‌های نیرو سرمایه، صنعتی مینو و ذوب آهن اصفهان با بالاترین کاهش قیمت مواجه شدند.

طبق این گزارش، بیشترین ارزش معاملات امروز در بازار سهام به ارزش 17 میلیارد و 330 میلیون ریال به نام برق عسلویه مپنا ثبت شد و بیشترین حجم معاملات به میزان 43 میلیون ورقه بهادار در نماد ذوب آهن اصفهان اتفاق افتاد.

همچنین، آیفکس از ابتدای ساعت معاملاتی امروز همانند روزهای گذشته روند صعودی در پیش گرفت و در نهایت با رشد 18.5 واحدی معادل 2.5 درصد به رقم 761.64 واحد رسید.

نماد شرکت‌های بانک دی، ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت تهران پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند و اوراق تسهیلات مسکن در محدوده 780 تا 900 هزار ریال معامله شد.

این گزارش می‌افزاید، صندوق اعتماد آفرین پارسیان با معامله 6 میلیون و 490 هزار سهم بالاترین حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله را به خود اختصاص داد.

.................................................................

سرمایه‌گذاری سبحان در یک قدمی فرابورس ایران

10 درصد سهام سرمایه‌گذاری سبحان فردا برای نخستین بار در بازار اول فرابورس ایران واگذار میشود.

 به دنبال انجام عرضه‌های اولیه در فرابورس ایران، این بار سهام شرکت یک هزار و 300 میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری سبحان در بازار اول عرضه خواهد شد.

سرمایه این شرکت در قالب یک میلیارد و 300 میلیون سهم منتشر شده که 10 درصد آن در روز هفتم بهمن‌ماه در بازار فرابورس واگذار می‌شود؛ به این صورت که 78 میلیون سهم به کشف قیمت اختصاص دارد و 52 میلیون سهم در اختیار معامله‌گران آنلاین قرار خواهد گرفت.

همچنین، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و قابل معامله می‌توانند تا سقف 340 هزار سهم "وسبحان" را خریداری کرده و 420 هزار سهم هم نصیب کارگزاری‌های عضو فرابورس خواهد شد.

طبق این گزارش، سازمان اقتصادی کوثر متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران سهامدار 100 درصدی سبحان بوده و نماد آن در ابتدای شهریور امسال در بازار فرابورس درج شده است.

گفتنی است، این شرکت در پایان سال مالی منتهی به 31 شهریور 94 معادل 350 میلیارد ریال سود محقق کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30217 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ictpress تاریخ خبر: 1394/11/10 تعداد مشاهده: 1616
سافت گذر